arrow_back

Suport Clienti

Before Call Center

Servicii de incredere

Expertii Beko sunt aici pentru a-ti oferi consultanta si servicii profesionale de reparatii atunci cand ai nevoie, indiferent daca produsul tau mai este in garantie sau nu. Inainte de reparatie, electrocasnicele sunt analizate de catre echipa tehnica Beko.

1 Identifica seria produsului

Pentru a putea identifica modul de rezolvare al oricarei probleme, trebuie in primul rand sa stii seria si numarul produsului tau. Le gasesti pe placuta de identificare din spatele aparatului.

2 Verifica manualul online

Multe probleme comune pot fi rezolvate citind manualul online. Vei gasi pe site-ul nostru manuale de utilizare care iti vor oferi cu siguranta raspunsuri la intrebarile tale si sugestii despre cum poti contribui la functionarea optima a electrocasnicelor Beko.

Vezi manuale arrow_forward

3 Verifica certificatul de garantie

Daca produsul tau se afla inca in perioada de garantie, citeste termenii si conditiile mentionate in certificat. Specialistii Beko iti ofera consultanta indiferent daca produsul se afla in garantie sau nu.

4 Completeaza formularul online

Daca nu ai reusit sa identifici si sa rezolvi problema folosind manualul de utilizare, completeaza formularul online disponibil mai jos. Odata cererea inregistrata, vei fi contactat de un specialist Beko in cel mai scurt timp.

5

De ce sa apelezi la serviciile Beko?

Specialistii Beko cunosc foarte bine gama de produse si iti ofera consultanta profesionala si servicii pe intreaga durata de viata a electrocasnicelor tale.

In functie de gradul de urgenta al problemei tale, apeleaza direct la numarul de telefon *9010.

keyboard_arrow_up

Contacteaza-ne!

Ai nevoie de ajutor?
Suna la

*9010

chat_bubble_outline phone