Misiunea noastra
Brandul Beko face parte din primele 3 cele mai mari branduri din piata europeana de electrocasnice. Totodata, Beko este partenerul ce ofera numele echipei masculine de baschet Fenerbahce, precum si furnizorul oficial al Campionatului European League of Legends (LEC).
Beko si-a asumat in ultimii ani ca prioritate promovarea unui stil de viata sanatos, contribuind la constientizarea importantei acestuia si dezvoltand produse care vin in ajutorul celor preocupati de sanatate. Misiunea actuala a brandului este "un stil de viata cu adevarat sanatos este posibil numai pe o planeta sanatoasa". Beko se angajeaza sa protejeze planeta prin proiectarea si fabricarea de produse eficiente din punct de vedere energetic si investind in dezvoltarea unui mod de productie centrat pe folosirea sustenabila a resurselor.
Grupul Arcelik
Beko este marca internationala de electrocasnice a Arcelik Group, producator care detine 12 branduri de electrocasnice si are peste 40.000 de angajati in intreaga lume, birouri comerciale in 52 de tari si 28 de fabrici in 9 tari. Arcelik este a doua cea mai mare companie europeana de electrocasnice, detine 30 de centre de cercetare-dezvoltare si design in intreaga lume, care gazduiesc peste 2.200 de cercetatori, obtinand pana in prezent peste 3.000 de brevete internationale.
In 2021, Arcelik a obtinut, pentru al treilea an consecutiv, cel mai ridicat scor dintre companiile din domeniu in Indexul de Sustenabilitate Dow Jones S&P Global Corporate Sustainability Assessment.
Pentru mai multe informatii accesati www.beko.com.
Beko in Romania
Beko a intrat in portofoliul Arctic in 2003, la scurt timp dupa preluarea pachetului majoritar al Arctic de catre grupul Arcelik.
Brandul s-a lansat pe piata din Romania printr-o gama completa de electrocasnice, care se diferentiaza prin tehnologiile de ultima ora pe care le integreaza si printr-un design modern de produs. De la sub-game de produse special create pentru tinerele familii cu copii (gama Bebeko by Beko, 2005), solutii ingenioase pentru iubitorii de animale (masina de spalat rufe cu functia speciala PET) sau tehnologia revolutionara cu lumina albastra din gama Beko Smart Blue Line, Beko si-a consolidat pozitionarea de brand premium inovator si a devenit una dintre primele marci de electrocasnice preferate de romani.
Tehnologii de ultima generatie
In anul 2020 Beko a lansat tehnologia AquaTech(r), care injumatateste timpul de spalare si asigura o ingrijire cu pana la 50% mai delicata a tesaturilor. Astfel, masinile de spalat rufe Beko AquaTech(r) ofera programe mai inteligente si mai scurte, economisind atat timp, cat si resurse.
In acelasi an Beko a pus pe piata HygieneShield, o gama inovatoare ce cuprinde sapte electrocasnice dotate cu programe si functii de dezinfectare care elimina peste 99% din bacterii si virusuri (inclusiv coronavirus). Aceasta a raspuns nevoilor consumatorilor in contextul pandemic si post-pandemic, avand in vedere importanta sporita acordata masurilor de igiena.

Sustenabilitate
De asemenea, Beko a dezvoltat electrocasnice prietenoase cu mediul, care utilizeaza deseuri reciclate, biocompozite si tehnologii de dozare corecta a detergentului, pentru o planeta mai sanatoasa. Brandul isi asuma ca prioritate promovarea in randul generatiei tinere a unui stil de viata echilibrat, dar si constientizarea faptului ca acesta este posibil numai intr-un mediu inconjurator curat si printr-un trai mai sustenabil.

Valori si filosofie
Sub umbrela “Live like a Pro”, vrem sa inspiram noile generatii sa traiasca mai sanatos. Fiecare dintre noi poate face aceasta schimbare, fie ca incepem cu modul in care gatim sau in care protejam mediul. Vrem sa impactam vietile oamenilor cu ajutorul tehnologiei, sa ii indrumam spre un stil de viata sanatos, sa ii ajutam sa economiseasca timp pentru activitati sanatoase sau sa aleaga sustenabil.
