Beko Romania, premiat la ECXA 2024: Angajamentul nostru fata de clienti si servicii recunoscute la nivel european

Publicat la data de: 10/04/2024, 10:40

Autor: Beko

Distribuie

La Beko Romania, ne concentram pe ceea ce conteaza cel mai mult pentru clienti – sa oferim servicii de inalta calitate, sa ascultam nevoile acestora si sa construim o relatie bazata pe incredere si sustenabilitate. Recent, am primit recunoastere pentru acest angajament la nivel european, castigand doua premii Gold si unul Silver la European Customer Experience Awards 2024 (ECXA 24). Aceste distinctii reflecta modul in care prioritizam experientele clientilor si dorinta noastra de a transforma fiecare interactiune intr-o solutie care imbunatateste viata de zi cu zi.


Serviciile de Customer Service, recunoscute la nivel european

Castigarea premiilor Gold la categoriile Cel mai bun Serviciu pentru Clienti si Schimbare si Transformare in Afaceri demonstreaza angajamentul nostru de a pune nevoile clientilor nostri pe primul loc. In plus, premiul Silver pentru cea mai buna strategie de experienta a clientilor evidentiaza eforturile noastre de a crea solutii care sa surprinda placut si sa aduca valoare fiecarei interactiuni.

 

Rezultatele care ne-au adus aceste distinctii includ:

  • 73% dintre solicitari au fost rezolvate de la primul contact.
  • 64% dintre reparatii au fost finalizate in mai putin de 4 zile.
  • Am redus timpul de asteptare pentru piese de schimb cu 60% fata de anul trecut.

Aceste imbunatatiri au contribuit la o crestere cu 20% a satisfactiei clientilor (CSAT), ajungand la 80,5% in 2023.

 

Cum combinam tehnologia si interactiunea umana

La Beko Romania, credem ca tehnologia trebuie sa fie completata de un dialog autentic. Fiecare interactiune este o oportunitate de a intelege mai bine ceea ce conteaza pentru client si de a a-i oferi solutii rapide si personalizate.

Asa cum spune Ovidiu Stefanescu, Directorul de Customer Service: „Ascultand activ feedback-ul vostru, ne asiguram ca putem livra servicii care fac o diferenta reala in viata de zi cu zi.”

 

Sustenabilitatea, o prioritate in tot ceea ce facem

Ne dorim sa facem mai mult decat a oferi produse. Prin solutiile ecologice si investitiile in fabrici moderne precum cele de la Gaesti si Ulmi, ne propunem sa inspiram sa adoptam un stil de viata sustenabil.
Fabrica de la Gaesti, unul dintre cele mai mari centre de productie de electrocasnice din Europa, a produs pana acum peste 44 de milioane de aparate frigorifice. In plus, fabrica noastra Industry 4.0 de la Ulmi este un simbol al angajamentului nostru fata de mediu, imbinand eficienta cu responsabilitatea.

 

Service dedicat – rapid si eficient

Stim cat de important este ca produsele Beko sa functioneze impecabil, de aceea am dezvoltat o retea nationala de 37 de puncte de service si o echipa de peste 134 de tehnicieni, pregatiti sa ajute rapid si eficient. Mai mult, in 2024, am introdus o flota de vehicule 100% electrice pentru echipele noastre de service, un pas important in directia unui viitor mai verde.

 

Angajamentul Beko Romania fata de oameni si mediu

Premiile ECXA 2024 sunt o dovada a eforturilor noastre continue de a oferi experiente care conteaza. Continuam sa ne concentram pe ceea ce conteaza: sa imbunatatim viata voastra de zi cu zi, pastrand in acelasi timp un angajament ferm fata de sustenabilitate.

 


Distribuie

Cele mai citite articole

Contacteaza-ne!

Ai nevoie de ajutor?
Suna la

*9010